Danone Nutricia Research face parte din Groupe Danone și, prin urmare, misiunea noastră este să aducem sănătatea prin alimente cât mai multor oameni. În sprijinul acestei ambiții, ne propunem să creăm soluții nutriționale pentru o serie de grupuri vulnerabile, cum ar fi: femeile însărcinate, sugarii, copiii și pacienții care suferă de anumite boli cronice.
Știința și tehnologia stau la baza inovațiilor noastre. Știm că nutriția are puterea de a salva și schimba vieți. Și că e nevoie de alimentația potrivită, la momentul potrivit, pentru un drum sănătos în viață. Ne-am petrecut ultimii 125 de ani explorând, evoluând, inovând, încorporând descoperirile noastre despre nutrienți și importanța lor pentru o sănătate optimă și dezvoltând noi soluții nutriționale, care să ajute copii, mame sau pacienți adulți să ducă o viață mai sănătoasă.
Suntem pionierii nutriției specializate din Europa, cu un portofoliu de produse și servicii în continuă creștere, de care beneficiază milioane de oameni din lumea întreagă. Ne mândrim cu istoria noastră îndelungată în inovații nutriționale și cu standardele înalte ale produselor noastre.
Ca parte a companiei Danone, Nutricia a promovat întotdeauna importanța nutriției sigure și potrivite pentru bebeluși, susținând și încurajând alăptarea. Contribuim la fiecare etapă de dezvoltare din viața copilului, prin recomandări nutriționale, prin educație și serviciile noastre, dar și prin calitatea nutrițională a produselor pentru diferite vârste. Ca lider în Europa în industria nutriției din primii ani, avem un rol cheie în a promova și iniția schimbarea, practicând politici de marketing etice și responsabile către mame, îngrijitori și specialiști în sănătate.
Nutricia recunoaște importanța principiilor Codului Internațional de Marketing pentru Substituenții de Lapte Matern, adoptat pe 21 mai 1981 (Codul OMS – Organizația Mondială a Sănătății) și le respectă. Scopul acestui cod este să asigure nutriția potrivită și sigură pentru bebeluși prin promovarea alăptării, asigurându-se că substituenții de lapte materni, atunci când sunt necesari, sunt folosiți în baza unor informații adecvate și prin practici de marketing și distribuție corespunzătoare. Organizația Mondială a Sănătății recomandă alăptarea, ca fiind cea mai bună hrană pentru creșterea și dezvoltarea sănătoasă a bebelușilor. Formulele de lapte trebuie să fie disponibile pentru mamele care nu alăptează sau alăptează parțial, dar distribuția și promovarea lor trebuie făcute în așa fel încât să nu interfereze cu promovarea alăptării.
Politica globală a companiei Danone și, implicit, a Nutricia România pentru substituenții de lapte matern are la bază recomandările OMS. Codul de marketing al substituenților laptelui matern se supune legilor și reglementărilor guvernamentale din domeniu. Acest cod nu se substituie legilor și reglementărilor în vigoare, iar în situațiile în care reglementările locale au prioritate în fața politicilor privind substituenții laptelui matern, Danone respectă și măsurile naționale pe lângă prevederile politicilor privind substituenții de lapte matern.