Angajamentul Nutricia

Misiunea noastră: să aducem sănătatea
prin alimente cât mai multor oameni.

Danone Nutricia Research face parte din Groupe Danone și, prin urmare, misiunea noastră este să aducem sănătatea prin alimente cât mai multor oameni. În sprijinul acestei ambiții, ne propunem să creăm soluții nutriționale pentru o serie de grupuri vulnerabile, cum ar fi: femeile însărcinate, sugarii, copiii și pacienții care suferă de anumite boli cronice. 

Știința și tehnologia stau la baza inovațiilor noastre. Știm că nutriția are puterea de a salva și schimba vieți. Și că e nevoie de alimentația potrivită, la momentul potrivit, pentru un drum sănătos în viață. Ne-am petrecut ultimii 125 de ani explorând, evoluând, inovând, încorporând descoperirile noastre despre nutrienți și importanța lor pentru o sănătate optimă și dezvoltând noi soluții nutriționale, care să ajute copii, mame sau pacienți adulți să ducă o viață mai sănătoasă.

Suntem pionierii nutriției specializate din Europa, cu un portofoliu de produse și servicii în continuă creștere, de care beneficiază milioane de oameni din lumea întreagă. Ne mândrim cu istoria noastră îndelungată în inovații nutriționale și cu standardele înalte ale produselor noastre.

Ca parte a companiei Danone, Nutricia a promovat întotdeauna importanța nutriției sigure și potrivite pentru bebeluși, susținând și încurajând alăptarea. Contribuim la fiecare etapă de dezvoltare din viața copilului, prin recomandări nutriționale, prin educație și serviciile noastre, dar și prin calitatea nutrițională a produselor pentru diferite vârste. Ca lider în Europa în industria nutriției din primii ani, avem un rol cheie în a promova și iniția schimbarea, practicând politici de marketing etice și responsabile către mame, îngrijitori și specialiști în sănătate.

Nutricia recunoaște importanța principiilor Codului Internațional de Marketing pentru Substituenții de Lapte Matern, adoptat pe 21 mai 1981 (Codul OMS – Organizația Mondială a Sănătății) și le respectă. Scopul acestui cod este să asigure nutriția potrivită și sigură pentru bebeluși prin promovarea alăptării, asigurându-se că substituenții de lapte materni, atunci când sunt necesari, sunt folosiți în baza unor informații adecvate și prin practici de marketing și distribuție corespunzătoare. Organizația Mondială a Sănătății recomandă alăptarea, ca fiind cea mai bună hrană pentru creșterea și dezvoltarea sănătoasă a bebelușilor. Formulele de lapte trebuie să fie disponibile pentru mamele care nu alăptează sau alăptează parțial, dar distribuția și promovarea lor trebuie făcute în așa fel încât să nu interfereze cu promovarea alăptării.

Politica globală a companiei Danone și, implicit, a Nutricia România pentru substituenții de lapte matern are la bază recomandările OMS. Codul de marketing al substituenților laptelui matern se supune legilor și reglementărilor guvernamentale din domeniu. Acest cod nu se substituie legilor și reglementărilor în vigoare, iar în situațiile în care reglementările locale au prioritate în fața politicilor privind substituenții laptelui matern, Danone respectă și măsurile naționale pe lângă prevederile politicilor privind substituenții de lapte matern.

Nutricia, compania de nutriție specializată a Danone, își ia angajamentul să respecte următoarele principii:


  • Cunoaștem Reglementările codului Organizației Mondiale a Sănătații și cele ale Adunării Mondiale a Sănătății și le respectăm.
  • Susținem recomandarea Organizației Mondiale a Sănătății de alăptare exclusivă în primele 6 luni de viață urmată de introducerea alimentelor sigure și potrivite pentru bebeluși.
  • Încurajăm continuarea alăptării până la doi ani și mai mult, în paralel cu introducerea diversificării după vârsta de șase luni.
  • Ne asigurăm că practica alăptării nu este subminată prin materiale de marketing realizate pentru produsele noastre.
  • Nu facem publicitate formulelor de lapte sau accesoriilor (precum biberoane sau tetine) în țările în care ne desfășurăm activitatea.
  • Nu facem publicitate formulelor de continuare în țările cu risc crescut
  • Nu facem publicitate alimentelor și băuturilor pentru diversificarea alimentației pentru bebelușii mai mici de 6 luni în țările cu risc crescut.
  • Susținem și pledăm pentru practici de marketing responsabil care încurajează o bună sănătate și o alimentație sigură pentru toți bebelușii și copiii mici.
  • Lucrăm împreună cu partenerii, asociații, grupurile din industrie și acționarii noștri, pentru a promova politici responsabile și etice de marketing.
  • Lucrăm cu clienți în vânzarea cu amănuntul și cu parteneri implicați din partea Danone în a distribui produsele noastre pe piață, astfel încât să atragem atenția asupra importanței de a respecta legile în vigoare, Codul OMS și Politicile privind substituenții de lapte matern.
  • Respectăm toate legile și reglementările în vigoare din țările unde ne desfășurăm activitatea.
  • Respectăm rolul guvernelor naționale în dezvoltarea politicilor de sănătate care corespund cadrului social și celui legislativ, precum și obiectivelor lor de dezvoltare.
  • Monitorizăm practicile noastre de marketing conform principiilor și scopurilor Codului OMS, independent de măsurile întreprinse de guvernanți pentru a implementa reglementările Codului OMS și luăm toate măsurile necesare pentru a ne conforma politicilor noastre în această privință.
  • Susținem guvernele în eforturile lor de a implementa Codul OMS și conlucrăm la monitorizarea modului în care prevederile codului se aplică.
  • Ne luăm angajamentul de a ne asigura că facem din calitate o prioritate, folosind managementul și resursele necesare, pentru a crea un mediu care să respecte standardele de siguranță și calitate pentru alimente, având la bază recomandările internaționale dezvoltate de Comisia Codex Alimentarius și alte legi și reglementări relevante în domeniu.
  • Oferim susținere și consiliere în alăptare prin intermediul Educatorilor Perinatali SAMAS.


Politica Danone de Marketing al Substituenților Laptelui Matern

Intră în Clubul Nutricia

EȘTI CADRU MEDICAL?

Acest website conține informații care se adresează numai cadrelor medicale.


SUNT NU SUNT